sreda, 16. september 2009

Stari lestenec v novi luči


Takoj sem vedela, da bo moj. Brez njega nisem hotela zapustiti sejma(graškega). Ravno takega sem imela v mislih! Spominja me na kakšnega provansalskega. Prvotno je bil namenjen takšnemu ambientu (kamnite stene, leseni strop, ipd.), ampak sem si na koncu premislila, saj železni predmeti tam hitreje propadajo.

Kupila sem že krasno barvo za prenovo, pa sem si tudi glede tega premislila. Naj ostane, kakršen je z vso patino.

Pregledala sem vse kable in kaže, da bi moral delovati. Tako je tudi zajamčil prodajalec, ki sem ga vprašala 'does this thing work?', ker pač nerada govorim v nemščini, pa je odgovoril 'ja, mislim, da bi moral'...jaz pa 'aha, vi ste slovenec...?' No, pa sem kupila slovensko v Avstriji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar